Webbutik
Kukkakauppa Puntti Oy (Y-0987876-8, Tavastvägen 111, 00560 Helsingfors, tel.09-710073, toimisto@kukkakauppapuntti.fi) säljer produkter till vuxna privatpersoner och företag i Finland och EU. Priserna på produkterna inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveransavgifter.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotetiedot
Klikkaamalla tuotetta saat siitä lisätietoja kuten väri- tai kokovaihtoehdot. Kuvan saat suuremmaksi klikkaamalla sitä.
Pyrimme aina tekemään kimput tai asetelmat kuvien mukaisiksi, mutta mikäli vuodenajasta, sesongista tai muusta vastaavasta syystä tilaamiasi kukkia ei ole saatavilla, saat tilalle parhaiten vastaavat, samanarvoiset kukat.
Huomioi, että toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille tehdyt kukkavälitykset saattavat poiketa huomattavastikin kuvissa esitetyistä. Koska toimittajana on paikallinen kukkakauppa, lopputulokseen vaikuttavat niin kukkakaupan valikoima, vuodenaika kuin toteuttavan floristin tyylikin.
Kundvagn
Kun olet siirtänyt tilaamasi kukat ostoskoriin, voit vielä siellä muuttaa kappalemääriä tai perua tuotteen. Ostoskorista näet mitä olet tilaamassa.
Tilaajan ja vastaanottajan tiedot
Täyttämällä tilaajan ja vastaanottajan tiedot huolellisesti varmistat, että tilauksesi toimitetaan oikein. Mikäli vastaanottajan osoite on eri kuin tilaajan, on sille varattu oma täytettävä kohta (vaihtoehtoinen toimitusosoite). Huomioi toimitusaika ja korttiteksti. Voit myös antaa lisätietosarakkeessa ohjeita floristille tai lähetille.
Toimitusajat
Tilaukset pyritään toimittamaan haluamanasi ajankohtana. Suosittelemme, että teet tilauksesi viimeistään edellisenä päivänä. Suru- ja häätilaukset vähintään 3 arkipäivää aikaisemmin.
ARKIPYHINÄ JA SUNNUNTAISIN EI OLE KULJETUKSIA.
Mikäli olet myöhässä, soita ja varmista onnistuuko tilaus vielä.
- Kotiosoitteeseen ennen klo 14.00 (ma-pe) tehdyt tilaukset, toimitetaan saman päivän aikana klo 20.00 mennessä.
- Lauantain saman päivän toimitukset tilattava ennen klo 10.00.
- Yrityksiin ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset toimitetaan saman päivä aikana klo 16.00 mennessä.
Tarkkaa kellonaikaa toimituksille emme voi vahvistaa, mutta pyrimme toteuttamaan toiveet. Sesonkiaikaan ja juhlapyhien alla kuljetus saattaa ruuhkautua, jolloin toimitamme tilauksesi perille viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi. Mikäli haluat varmistaa toimituksen toivomallesi päivälle tai kellonajalle, tee tilaus ajoissa. Mitä aikaisemmin tilauksesi teet, sitä paremmin pystymme toteuttamaan toiveesi.
Surulaitteet toimitamme aina reilusti ennen tilaisuuden alkua sovittuun paikkaan.
Mikäli tilaamasi tuote toimitetaan pääkaupunkiseudun ulkopuolelle muualle Suomeen tai ulkomaille, välitämme tilauksesi vastaanottajaa lähinnä olevaan Interflora kukkakauppaan. Toimitus tapahtuu heidän järjestämällään kuljetuksella sekä heidän aikataulujensa mukaisesti. Mikäli kyseinen kukkakauppa veloittaa kuljetuslisän syrjäisen toimitusosoitteen vuoksi, vähennetään tämä summa kukkien arvosta tai joudumme perinään tämän kulun jälkikäteen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Toimitustavat ja kulut
Voit valita haluatko noutaa kukat Puntti liikkeestä tai voit antaa meidän hoitaa kuljetukset.
- Nouto Puntti liikkeestä 0€
- Kuljetukset Helsingin alueelle 10€ / osoite.
- Kuljetukset Espoo, Kauniainen, Vantaa alueelle 15€ / osoite
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan omista liikkeestä ainoastaan pääkaupunkiseudulle.
Muualle Suomeen sekä ulkomaille menevät tuotteet toimitetaan vastaanottajaa lähinnä olevasta Interflora kukkakaupasta (Kts. yllä toimitusajat.) VARMISTA KULUT LIIKEISTÄMME ENNEN TILAUSTA
Maksutapahtumat
Kaikki maksutapahtumat menevät Paytrailin maksuvälityspalvelun kautta.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat: Paytraililla toimiva palvelu, jolla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Överföring till
Villkor som gäller överföringsavgifter:
OP:s allmänna villkor för eurobetalningar
Allmänna villkor för användning av Nordeas överföringstjänst.
Villkor för användning av S-Pankens överföringstjänst.
Faktureringstjänst
DIREKTFACTURERING är endast tillgängligt för företagskunder som har ett avtal med oss. Om du inte är en fakturerande kund, vänligen kontakta oss innan du gör en beställning. Vi tar ut en expeditionsavgift på 5 € för fakturering.
Order- och betalningsbekräftelse
Efter en lyckad beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. För att kunna skicka bekräftelsemeddelanden måste du ange din e-postadress när du gör din beställning.
Priserna
Priserna i webbutiken gäller endast för produkter och tjänster som beställs från webbutiken. Priserna i butikerna kan skilja sig åt.
Återlämna en felaktig eller skadad produkt
Om produkten skadas under transporten eller om dess kvalitet inte motsvarar dina förväntningar, måste en reklamation göras omedelbart efter leveransen. Eftersom det rör sig om ett levande material kan vi inte behandla reklamationer som inkommer efter sista inlämningsdag. Om vi är ansvariga för kvalitetsproblemet kommer vi att leverera nya blommor till mottagaren utan kostnad.
Korrektheten i den information som tillhandahålls
Kunden är ansvarig för att den information som lämnas är korrekt. Kukkakauppa Puntti Oy är inte ansvarigt om produkten inte kan levereras på grund av felaktig eller ofullständig adress, dörrkod eller telefonnummer som kunden har angett. Om produkten inte kan levereras på grund av felaktig information kommer Kukkakauppa Puntti Oy inte att återbetala priset för produkten och transporten till kunden och kommer inte att kompensera kunden eller någon tredje part för eventuella skador som orsakats.
Annullering av en order
Om du vill avbeställa din beställning kan du göra det 24 timmar före leverans utan kostnad. Återbetalning sker i enlighet med det betalningsmedel som använts. Produkterna tillverkas alltid på beställning och enligt kundens önskemål, vilket innebär att det kanske inte är möjligt att sälja produkterna vidare utan betydande förluster, och därför finns det ingen returrätt enligt konsumentskyddslagen.